Powered By Blogger

martedì 4 settembre 2018

Carcere [di George Hill, 1930 ]

 “U CARCIRI”    
(PERRE FRANCESCO cl. 1959)

Pari ca catti u cielu e mi mpittau
Chistu chi staju passandu u sapi sulu Diu
Ma puru Diu ora mi bbandunau
Cu sti penseri sugnu ancora eu
Senti u cori mei chi staci mali
Pacchì i sti porti si sperdiru i chjiavi
I porti du mpernu si lapriru
Jettaru i chjavi e cca intra mi rassaru
Quandu arbisci a matina     
U cori meu si risbigghja e si lluntana
Sentu puru u trenu quandu passa
Si leva i soi penseri e i mei mi rassa
Penseri chi mi stannu cunsumandu
Pari ca finiu pa mia chistu mundu
Mundu salatu, dimmi, chi ti fici?
Notti e jornu nommu pigghju paci.
Paci trova sulu sta vita mia
Quandu tornu ammata ca famigghja mia




Ciccio Perre, alias biscottu, il 21 agosto in montagna ha portato una nota allegra, lui è fatto cosi, con le sue pronte rime, in uno scontro, amichevole, continuo, con chi lo provocava. Questa poesia è un testo di notevole importanza per ridefinire il paradigma* Platì.

*Secondo Thomas Kuhn il paradigma è «Una costellazione di concetti, valori, percezioni e comportamenti», pregiudizi costruiti altrove, aggiungo io.


1 commento: